nadinepaulcleo.reismee.nl

Gardignan, Orleans, Parijs

Bonjour lieve allemaal,

Even iets eerder nog een korte update vanuit ons. De plannen zijn iets aangepast, wij zouden naar Engeland en de Schotse Hooglanden gaan, maar helaas gaat dit niet door. Wij zouden kennissen gaan bezoeken in Londen, maar hebben helaas te horen gekregen dat dit door privé omstandigheden niet door kan gaan.

Hierdoor hebben wij besloten in Nederland te blijven en Engeland een andere keer te bezoeken. De kosten voor de oversteek met camper via de boot en de tunnel, zijn daarbij best prijzig, rond de €350 en dit vinden wij toch een beetje zonde. Zeker omdat wij een beetje “indrukken / reis moe” zijn, vinden wij dat nu het geld niet waard.

Wij zullen vrijdag 28 april inchecken bij Camping Waterhout aan natuurgebied de Noorderplassen in Almere en kijken er erg naar uit om familie en vrienden weer te zien.

Op 20 mei zullen wij vervolgens naar Kootwijk gaan om daar in te checken in ons vakantiehuisje voor 4 maanden.

Onze planning is vooralsnog om dan eind september nog twee maanden op pad te gaan met de camper. Wij zullen dan ook weer verder gaan met onze blog en jullie meenemen in onze avonturen.

Dank voor al jullie lieve berichtjes en medeleven met ons de ruim afgelopen 7 maanden.

Heel veel liefs en tot snel!

Bisous xxx Nadine, Paul en een pootje van Cleo xxx

Kate

Zo blij dat jullie weer terug komen, al weten we nooit voor hoelang met jullie mooie plannen! Voor nu gaan we uitkijken naar het wederzien ♡ Have fun nog in Parijs en tot gauw lieverds ♡♡♡

Ca

Fijn dat jullie straks weer een poosje “thuis” zijn !
Maar nu eerst Parijs, toch ?’