nadinepaulcleo.reismee.nl

Marbella

Maandagochtend heerlijk met Cleo de zonsopgang gezien en een uurtje gewandeld, zij vindt het hier helemaal fantastisch, op het uitgebreide strand. Maandagavond naar een SPA geweest, dat Paul nog kende van zijn vorige bezoek aan València. Erg lekker gehad, met een sauna, pebble walk (wandeling op stenen, goed voor de bloedsomloop), jacuzzi, zwembad met jetstream, Turks stoombad, alles wat wij nodig hadden voor een ontspannen avond. Dinsdag tussen het werk door ’s middags gaan lunchen bij "Dulce de Leche Boutique", een heerlijk tentje, aanrader van Jeanine. ’s Avonds nog wat langer doorgewerkt i.v.m. de pauze die wat langer duurde dan normaal. Toen wij terug kwamen had Cleo Nadine haar papieren agenda te pakken gehad, iets minder leuk.. waardoor ik nu de maand januari nog maar voor de helft kan zien.. woensdag opnieuw vroeg gewandeld en in de pauze gaan zwemmen, water was erg koud maar gezien wij hier geen douche hebben, dachten wij laten wij toch maar gaan voor een frisse duik. De stranddouches staan gelukkig hier in Valencia al aan, koude douche en daarna ben je weer helemaal fris voor een paar uurtjes werk. Woensdagavond uit eten gegaan bij "restaurant Voltereta Bienvenido a Bali", alles in Balinese stijl, heel leuk gedaan. Je komt binnen en je waant je in een soort van oerwoud met tropische temperaturen, geluid van een waterval, vogels, overal Indonesische accenten. Na hier heerlijk te hebben gegeten gingen wij terug op de fiets, wij zagen "Arturo Román" een acteur (echte naam: Enrique Arce)van Casa de Papel, nog voorbij lopen, erg grappig, hij was druk aan het telefoneren (op zijn Spaans).

Donderdagochtend hadden wij een “play date” om 07:30 uur met onze Hollandse buurman en zijn schattige hond, Cleo en zij (Santa) hebben heerlijk een uur over het strand gehold en gespeeld samen. Hierna nog naar de SPA gegaan (was een aanbieding, 2 personen voor 18 euro in de daluren) en hierna ontspannen op pad gegaan richting het Zuiden van Spanje. Via Alicante, Murcia, Lorco, Granada en Màlaga zo richting Marbella gereden (666 km en 6,5 uur) later kwamen wij ’s avonds in het donker aan op "camping La Buganvilla". Omdat het erg donker was en smalle wegen met veel boomwortels eronder dat zorgt voor hobbels, zijn wij voor de eerste nachten tussen wat mede camperaars in gaan staan (een soort fileparkeren plek) en hebben wij de volgende dag een mooie plek gevonden. Het was even passen en meten, maar het is goed gekomen. Hier blijven wij ook voorlopig, gezien wij allebei in de maand februari naar Nederland vliegen en het hier goed vertoeven is met mooi weer, vlakbij het strand en de supermarkt.

Vrijdag heeft Nadine een schoonmaak dag gehouden, wasjes gedraaid, camper schoongemaakt en is Paul gaan paddelen, ’s avonds naar Porto Banús een havenplaats (bekend van alle grote jachten) gereden. Hier heerlijk tapas gegeten bij een Taverne en hierna op tijd gaan slapen. Zaterdag vroeg met Cleo gewandeld, om 10 uur hadden wij een tennisbaan gereserveerd bij the Royal Tennis Club, hier 400 meter vandaan. Paul had naar verwachting, Nadine ingemaakt met 6-0 6-0 helaas na bijna 3.5 maanden niet tennissen is mijn spel er niet beter op geworden. Lekker geoefend en daarna boodschappen gaan doen, met Cleo en frisbee gespeeld op het strand (en de frisbee kwijtgeraakt in zee, gezien Cleo hem niet meer zag en wij geen zin hadden om te gaan zwemmen), daarna een heerlijke salade met tonijn en gegrilde groenten gegeten en daarna gaan relaxen.

Zondag nog een wasje gedaan, Paul ging om 12:00 uur opnieuw paddelen, bij een mooie padel en tennis club "NAV - Nueva Alcantara" hierna gingen wij lunchen aan het strand, het was nog lastig een tafel te krijgen. Opnieuw heerlijk gesmuld van Paella, dit keer met vis, kip en warme groenten. Thuisgekomen is Nadine met Cleo nog heerlijk naar het strand gegaan en opnieuw met haar frisbee gespeeld, Paul ging even liggen (rugpijn van het vele spelen) en is om 18:00 uur opnieuw gaan paddelen. Nadine heeft Wie is de Mol gekeken en de Blog geschreven en hierna zijn wij op tijd gaan slapen.

Omdat wij hier de komende weken staan, zullen wij eind van dit verblijf, zodra wij op de nieuwe plek zijn aangekomen opnieuw een verslag uitbrengen en niet meer wekelijks op dit moment omdat wij in principe op wat uitstapjes na op dezelfde plek blijven.

Adios Amigos!

Ton

Prachtig verhaal/reisverslag, heerlijk om dit allemaal te lezen. Het geeft mij een positive vibe (het begint te kribbelen) om weer een vakantie/golfreisje? te boeken. Dit naar aanleiding van mijn terugkeer in Nederland de koude rillingen zijn toegenomen (warmte en het lekkkere eten zijn daar debet aan). Ik wens jullie nog een hele mooie tijd weer verder, en hou de kilootjes in de gaten :-) Dikke Knuffel (vier het leven)

Dian

Hahaha oh oh cleo met je agenda! Dus dan misschien toch aan de digitale agenda gaan :p?!!
Leuk om alles te lezen! En de volgende keer maak je Paul dik in, deze gaf je ‘m vast cadeau :p!
Xxx

Kirsten

Klinkt allemaal heerlijk! Lekker van genieten daar!

Kate

Klinkt goed schatjes! ♡
Jullie zijn goed bezig.
En Cleo wil gewoon dat je je agenda los laat dien ;-)
Ik moest lachen om de zin: "Paul ging even liggen (rugpijn van het vele spelen) en is om 18:00 uur opnieuw gaan paddelen", haha je wordt ook een dagje ouder Paul ?
Kus van hier! ♡♡♡

Petra

Zo fijn en relaxed allemaal !!! Heerlijk! Enjoy!?